Hvorfor nu dette her ? Dette er en samling af oplevelser, tanker ud i natten, tanker fra mine ture i Grønland med mere. Kort sagt: en masse sludder til eftertiden.
8. december 2013
I denne søde juletid
Jeg havde fået en før-julegave. Den var lidt for stor til at ville nyde selv, så med
naboens hjælp kom vi igennem dette udvalg ind under-jul.
De i stillet op i smags rækkefølge. Den "sorte" til højre var bedst.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar