10. juli 2014

Eqi - Lagunen, morænen og bræen 2. del

Der er altid en grund til at tage et billede, for eksempel af jeg skal have vejret igen :-)



Så går det opad på morænen




Så er vi fremme. Tilsæt selv den friske luft samt de evige brag som kommer hyppigt

Is som er dækket til


Daniel og jeg snakker om at nu mangler vi bare et godt glas hvidvin samt et stjerneskud.
Den videre snak omkring kagecreme skal jeg nok spare jer for :-)




Så går det retur igen for at vi kan nå aftensmaden klokken 19:00
Vand samt foto pause
Spor efter gæs

Der er mange måder at blive kølet ned på.





En fjeldrype. Den er ca midt i billedet

Vel retur i lejren. Tak til Jakob samt Daniel for hyggelig samvær.
Nu kommer der et indlæg omkring Fox I

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: