28. marts 2015

"Den Nøgne Sand" i Odense

Efter at have nydt en dejlig middag ved Pasfall skulle vi videre. Jeg havde købt billetter til Den Nøgne Sandhed. De skriver om sig selv:

"Den Nøgne Sandhed er et musikalsk comedy show om fire mænd med (u) check på tilværelsen, karrieren, kærligheden og alt det der ikke fungerer!Med humor, fed musik, stand-up comedy og hylende morsomme tekster, kommer vi ind bag masken på fire voksne mænd, der hudløst ærligt udstiller deres erfaringer med parforhold, pubertet, sex, drømme og fobier. Enhver der kender en mand, vil grine og græde med, når alt vendes og drejes, og ingenting er helligt. Tabuer ER tabu i dette show!Med "Den Nøgne Sandhed" har Danmark ikke bare fået et nyt underholdnings-show, men også sit første "man-band"! Der er sindssygt, det er sjovt og det er hamrende musikalsk, og med tilhørende YouTube kanal og CD-udgivelse, er der ikke grænser for, hvad de fire mænd kan finde på. Hvem ved, måske stiller de også op til Melodi Grand Prix...!Så hvad er du mest til: Sangen om at tisse om natten? Et spil WiiDAD? Eller ganske enkelt bare de nøgne sandheder?Medvirkende: Gordon Kennedy, Joachim Knop, Farshad Kholghi, Mikkel Schrøder Uldal.Instruktion: Donald Andersen."

Vi fik et godt grin. Jeg undre mig dog over, at det mest var kvinder, som var til dette show.
Farshad fortalte om hvordan det går med ham og hans thailandske psykolog.
Mikkel Schrøder Uldal og Joachim Knop er noget ved musikken, kommer showet til gode.
Gordon er altid god for en god fortælling og dette show er ingen undtagelse.
Jeg vil mene at deres genre er noget imellem City Singler og Ørkenens Sønner.

Få et godt grin og god musik og sang tekster.








Vi er i radioen med "Mand og monopolet" 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: