28. marts 2015

Med Allan på Pasfall i Odense

"Restaurant Pasfall er et gastronomisk højdepunkt fuld af smags eksplosioner, der rammer nye højder. Med udsøgt gourmet mad – inspireret af det franske køkken og fynske råvarer – får du en oplevelse, som både dufter og smager himmelsk. Det er den kendte gourmet kok Thomas Pasfall, der sammensætter de raffinerede retter, der vækker alle sanser. Thomas Pasfall kan opleves på nært hold ved at bestille ”Chef Table” på Restaurant Pasfall"

Sådan omtaler de sig selv og jeg kan kun give dem ret.
Allan og jeg skulle se "Den nøgne sandhed" og da Pasfall ligger godt i forhold til Brandts, så lykkes det mig at bestille "Chef Table". Og der var med Thomas indenfor række vide.
Vi valgte en 4 retters menu med tilhørende vine. 

Lidt små hapser at starte med
Frisk brød. Posen "snyder" dog lidt :-)




Dette er foie gras på flere måder,
Thomas "leger" med ild

Jeg kan kun give de bedste anbefalinger til dette sted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: