15. november 2012

Kangerlussuaq til Ilulissat

Klokken 5 skulle vi møde for at se om vi kunne komme videre.
Klokken 6:20 var der en flyver via Aasiaat til Ilulissat, men der var ikke plads til mig.
Jeg var åbenbart ikke fræk nok i forhold til nogle andre som stod i køen...
Men "hævnen" var lidt sød. Da de var lige kommet op i luften, så var der problemer
med at få hjulene op, så de kom retur til Kangerlussuaq.
De kom først afsted 1 time senere end mig :-)
Norsaq ankom og jeg skulle vente 9 timer på at komme videre...
Jubii. Der var en No-Show fra DK, så jeg kom med videre 13:30 til Ilulissat.
Forpladsen var F**cking glat.

Så er vi på vej med Ilulissat i flot solskin
Ilimanaq (Claushavn) lige før Ilulissat
Så er vi ved Isfjorden



Det er bare et smukt syn

Det var derned at jeg i 2010 tog mine bedste billeder fra Ilulissat.
Ilulissat city
Endelig ankommet og jeg kunne komme videre med mit arbejde.
Det ville ikke blive til meget søvn grundet jeg var blevet forsinket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: