16. november 2012

Rundt i Ilulissat

Vejret var rimeligt i den periode jeg var i byen
Min vakant bolig
Mit kontor i de få timer jeg var i byen
Jeg skulle til et møde, hvor jeg først troede vi skulle være et par stykker, men det blev til
20 personer i byrådssalen istedet. Flot sted forøvrigt
Nu lidt billeder fra "byen"









Hotel Arctic's restaurant


Vi skulle fejre de 10 år også her i byen, så lidt kage..
Og nu over til noget meget specielt i Grønland: Palaannguit. Det er de "små" dimser i midten.
Hvis jeg skal komme med en forklaring på hvad det er, så er mit bedste bud at det er en rund klejne med rosiner, som kan være i størrelsen fra disse her små til på størrelse med en dansk æbleskive. 
De smager godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: