13. november 2012

Rotary i Nuuk sammen med CISV

Tirsdag 12:15 på HHE er mødetidspunktet for Nuuk Rotary klub.
Jeg tog et smut forbi.

Først lidt frokost
Der var 2 foredrag den dag.
Først var jeg blevet bedt om at give mit bud på hvordan Grønland kan ses rent
IT mæssigt. Er de med  ? bagud ? eller hvordan står det til ?
Det kom jeg med et bud på. Nu har jeg jo haft med landet at gøre siden 1997.

Derefter kom 4 børn samt nogle voksne med en fortælling omkring
CISV - Children International Summer Villages.
Nuuk Rotary havde været sponser for deres tur til Bergen og de ville
gerne  fortælle om det. Desværre var børnene meget generte, så de voksne 
måtte tage over. Men det ændre ikke på at CISV er et godt tilbud til børn.

Denne isbjørn putter man penge i og de går til nogle gode formål...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: