8. juli 2013

Sommer i Toscana - Vejen mod Toscana fra Bozen

 Meget tidlig morgen i Østrig på vej mod grænsen til Italien
 Tina og min morgenmad som blev serveret i kupeen.


 Vi fik en 45 min pause her ved Brenner grundet nogle tekniske problemer




 Lidt fra Norditalien
 Velankommet til Bozen. Man skal gå et godt stykke før man kommer til der hvor bilerne bliver udleveret.
 Og så er det bare at vente på at bilerne ankommer
 Endelig....
 Så er vi kommet videre....
Og hvad er så min holdning til turen med DB.... 
Fra vi kom for at foretage Check-In i Hamborg til vi sad i bilen igen, var der gået 20 timer.
Det er en rejse på ca 1.000 km. Jeg tror ikke vi tager biltoget igen. Det er for dyrt i forhold 
til at tage rejsen med fly og så leje en bil istedet.

 Vi er godt på vej
 At betale. Heldigvis kan man benytte sit Visa kort. Det er hurtigt og billigt

 Vores rejse fra Bozen til Campingpladsen, en tur til Pisa og vejen hjem via Østrig blev 400€ i vej afgift.
Husk at regne disse udgifter med.
 Lukas er fotograf
 Lidt frisk luft skal der til
Sådan kommer bagruden til at se ud, når den har været med et biltog :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: