16. april 2014

Den Gamle By - 1974

Det er i dette hus at der er lavet de fire forskellige lejligheder som om det var år 1974












Viktualierummet. Mangler nutils dag synes jeg.

Se denne "lejlighed" stammer fra Kolding. Det er faktisk lidt specielt for mig, grundet at jeg i slutningen af
1980'erne arbejde for en virksomhed som lavede bookingsystemer til lægehuse. Jeg har været her i sin tid :-)







Så var det farvel til Lea. Her ville hun godt flytte ind med det samme!










Jeg brugte selv ølkasser til mine LP





Så er vi kommet over til en anden lejlighed






Det var tider:  EDB samt ETB.



Dette sted er mere end ét besøg værd.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: