8. april 2014

Hesselet samt Nyborg Strand


Så var det blevet tid til det årlige EBF møde
Der var ikke plads på Nyborg Strand, hvor mødet afholdes, så jeg "smuttede" over på den anden side af vejen til Hesselet.



Jeg elsker titlen på dette kunstværk af Jørgen Haugen Sørensen fra 1987:  "Sten på sten"

Aftenens menu
Vores kok fortalte lidt om menuen



Vores "far" Kim Ø. bød velkommen til aftens indslag:
Jan Gintberg!


Han startede med at give os et kursus i marketing.


Jan så at vi var en flok fra Grønland. Han måtte lige spørge til noget. Han har jo været i Nuuk omkring
"Gintberg på kanten".


Inunnguaq B. Aronsen mente at jeg også skulle være med på et billede, nu hvor Jan Gintberg havde snakket med os.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: