4. april 2014

Miniferie i København

 Tina og jeg var taget et par dage til København. Hun havde givet mig nogle teaterbilletter i julegave.
Garden kom forbi Nyhavn
 Frokost i Nyhavn. Nyder den første forårs sol
 Amaliehaven

 Amalienborg





 Vi var et smut forbi Torvehallerne ved Nørreport

 2 stykker kage samt 2 kopper kaffe/chokolade i La Glace
 Pris for ovennævnte var 264,00 kr.   Så har vi prøvet det. Det var nu meget hyggeligt.
Fredag aften var vi ikke til det vilde, så det blev til en lille middag med amerikanske specialiteter som saftige bøffer m.m. hos The President i Fisketorvet. Udemærket mad til prisen.
Vi gik i bio i Fisketorvet efter maden og så denne film.
Tag den for hvad den er. 
Jeg læste følgende beskrivelse af filmen i Berlingske: "proppet til randen med høj, lav og plat humor. Meningsfyldte situationer og slapstick hulter til bulter mellem hinanden. De gamle forfattere og den nye instruktør går den pinlige planke helt ud, og selv i springet på vej ned i det dybe vand fægter de selvironisk videre med armene."


 Lørdag formiddag var i Diamanten og se "Årets pressefoto". Kan anbefales at se.
Derefter lidt rundt i byen og shoppe samt lidt frokost (Igen i Nyhavn)

Gaven til manden som har alt.
Så var det tid til at gå i teater.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: