26. november 2014

Øl fra Førøerne

Jeg var til et foredrag i Det Nordatlantiske Hus i Odense for at høre om at gøre forretning på Island.
Jeg skulle selv give en 8 minutters præsentation af min virksomhed grundet nordatlantiske arbejde.
Efter "mødet" sluttede vi af med at smage én enkelt Classic fra Førøerne.
Dem kan jeg varmt anbefale. Jeg var så heldig at få en pakke med de fleste af de ovennævnte i fødselsdagsgave.

Disse øl passer godt til stort set al slags mad.


Vædder - 4,6%
Vædder er en pilsner med en god, frisk og frugtagtig aroma. Sammensætningen af malt og humle er let og behagelig.

Classic - 4,6%
Classic er en mørk pilsner med en frisk, frugtagtig aroma. Classic har en fremtrændende malt- og karamelsmag, balanceret med en behagelig bitterhed.

Guld - 5,8%
Guld er en aromatisk øl med en behagelig malt- og humlesmag.

Slupp - 5,8%
Slupp er en frisk, ravfarvet, aromatisk øl med en fremtrædende malt- og karamel karakter. Øllen har en behagelig sammensætning af humle og god butterhed og humlearoma.

Black Sheep - 5,8%
En mørkere, aromatisk øl med en god, fyldig smag. En øl med fremtrædende maltkarakter og god humlesmag.

Green Island Stout - 5,8%
En mørk, fylgdig øl med sød og bitter smag og et strejf af kaffe, lakrids og chokolade i duft og smag.





Kan oplyse at den pakke jeg fik er købt hos:

Johansens Vinhandel
Rosengårdcentret 9
DK-5220 Odense



Jeg fik disse øl.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: