Hvorfor nu dette her ? Dette er en samling af oplevelser, tanker ud i natten, tanker fra mine ture i Grønland med mere. Kort sagt: en masse sludder til eftertiden.
11. november 2014
Mortensaften - Lidt forsinket
Vi flyttede Mortensaften til dagen efter, hvor vi alle var hjemme (minus Lukas)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar