16. juli 2012

Rejsen går til Kreta - 10. del - Snorkel/dykning

Det er temmelig længe siden at jeg har været ude at dykke, så nu skulle det være.
De andre var med på båden og snorklede imens.

Vi tog en tur med Blue Adventures Diving.

Efter at vi havde fået udstyr og jeg min sikkerhedsbreafing, gik turen ud i det blå





Grundet at Silas ikke er en stabil svømmer endnu skulle han have sin redningsvest på

Lukas melder klar

Min makker på dykkene: Mehrdad Hosseinian fra Norge






Vi skulle ned på 20 meter for at komme ind i en hule.









Stalaktit (fra græsk: Σταλακτίτης, stalaktites, "dryppende") betegner en bestemt type
 drypsten, der kan findes i en kalkstenshule. En stalaktit er en tap, der hænger ned fra loftet, i modsætning til en stalagmit som står på gulvet.
Der var flest Stalagmitter i denne her hule



Sig venligst ikke til min mor at vi her er på 19 meters dybde



Vi fik 2 dyk og her er vi på deco-stop ved 3 meter efter 2. dyk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: