16. august 2012

Erotik og Hummer

 Jeg havde fået sat et udemøde i stand til Rotary.
Vi skulle på kunstbesøg ved Birgitte http://www.evelyn-art.dk/
 
 
Hendes mand Peter, som jeg er i Rotary med, foreslog at vi skulle have hummer.
 

Heldigvis havde jeg en ide om hvordan de skulle ordnes...
Her går jeg igang med 32 stk af slagsen. De er ikke døde... Endnu
Lea har taget billederne, så man kan se hvordan de ordnes...








Klør koges og serveres kolde til de grillede hummer.

Birgitte fortæller om hvordan hun kom igang med denne specielle kunstgren.

Peter (helt til venstre) fortæller om hvordan hun nu også arbejder med metal.

Der grilles
 
Alle nød denne aften og flere kunne fortælle at det var første gang de havde hørt om hele
processen med at "flække" en hummer....
Tak til Birgitte og Peter for at huse os....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: