31. januar 2014

Dinner show i Otterup

Hvad er opskriften på en god aften:
Ulrik Bieler laver en menu.
Stine Bruun og Martin Knudsen laver underholdning.
Sikke en aften.
 Stine og Martin hilste på os alle
 Pocheret torsk m/blomkålspuré, crudité af blomkål, Frisse sala og dild mayo.
 Langtidsstegt kalvebov M/ Puré af brunede løg, stegte svampe, friteret persillerod og brøndkarse.
Kalvesky og stegte petit-kartofler.
 "Alternativ behandlere" (Birgit og Helge)
 Gateau Marcel
Hindbær coulis, bær og sprød chokolade.
 Knutt und Bitten
Bitten syntes så godt om mig at jeg fik en CD med deres kæmpe hit fra DDR.
NB: CD'en var placeret et godt sted på hende krop!
Stine og Martin takkede af for en dejlig aften.
Beck & Olsen bød derefter op til dans.
 
Programmet var godt sammensat.
10 minutter til at snakke ved bordet/spise lidt og så 7 min indslag.
 
Vi fik en velkomst - 80'er nostalgi - Liv i huset - Alternativ behandlere -
Love the Beat - Knutt und Bitten - Finito - (Ekstra nummer hvis vi ville :-))
 
Jeg kan kun varmt anbefale dette show. Få et godt grin og slap af i nogle timer.
Hjernen skal ikke være koblet til og man behøver IKKE være beruset for at synes det er sjovt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: