7. december 2014

Det Grønlandske Futsal-Landshold vandt de to sidste kampe i DK


Futsal-landsholdet fra Grønland var i Danmark inden de skulle videre til Island.
Silas og jeg var taget til Svendborg for at se kampen mod Nørslund IF.
Kampen endte 8-3 til Grønland.



Jørgen Peter Poulsen var ved dommerbordet den dag.

Tekle Gebrelul (jeg kender ham via mit arbejde for Pisiffik)
Silas var også med for at prøve at spille sammen til spillerne inden kampen begyndte.




Der lades op til selve kampen
Så er vi klar til at kampen kan begynde


Det går vildt hurtigt, så kan skal hele tiden følge med.

Dagens dommer.


Og kampen er slut
Tillykke med sejren



Jeg havde printet dette billede ud og Silas fik lidt autografer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: