10. december 2014

Rasmus Lyberth - Nysgerrighed som Styrmand


Efter flere års pause er Rasmus Lyberth tilbage med et nyt album som hedder: "Nysgerrighed som Styrmand".

Rasmus har samlet et nyt hold af musikere. Det drejer sig om Kristoffer Jul Reenberg (på klaver og hammondorgel), Alain Apaloo (på guitar), Ayi Solomon (på trommer), Ulrik Skytte Andersen (på bas) og Jane Clark på violin.
Her onsdag aften var Tina og jeg til julekoncert i Nordatlantisk Hus i Odense og sikke en aften.

Jeg havde aftalt med Anette (Rasmus' kone) af jeg nok skulle tage nogle billeder til dem :-)









Rasmus har skrevet en sang til Anette (Rasmus' kone) og hun sidder her og lytter til netop dén.




















Rasmus fortalte om sine fynske sange (som det jo er )









Vi fik lige en julesang til sidste. Ikke et øje var tørt.

Tak til Rasmus for en flot koncert og sikke en CD.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: