11. september 2010

Mick Øgendahl - Propaganda i Odense 10/9

Mick Øgendahl:  PROPAGANDA

Propaganda ? Og hvad skal man så lige ligge i den titel? I følge Mick selv: "ikke ret meget".
Bortset fra at Propaganda egentlig betyder udbrede viden og holdninger.
Det må jeg sige at Mick fik gjort på bedste vis. Både det han kan lide og ikke mindst det
han ikke bryder sig om.
Mick's show går primært ud på at beskrive de små og nære ting i livet.

Showet startede med af vi fik 25 minutters blandet live megamix med DJ Steen Holbæk. Der blev
benyttet vinyl plader. Dette kom før selve showet. Herefter gik Mick på scenen og det eneste som generelt kan betegnes som propaganda var hans beskrivelse af Hitler's brug af det i 1930'erne. Intet emne blev udeladt: Alt fra bøsser, piger i tøjbutikker over til Karen Blixen. Anders Matthesen fik også et ord med
på vejen, men jeg skal ikke afsløre hvilke og hvordan.Desuden hørte vi om toiletrens til gratisaviser, leje af DVD film til forholdet mellem ham og kæresten.

Ordet "drøjt" får også en ny betydning :-)

Jeg kan kun varmt anbefale at se dette showet eller købe DVD'en.

Til trods for at han havde 2 shows fredag, fik vi mulighed for at snakke lidt med ham og
få taget nogle billeder. Personlig er jeg utrolig glad for at han tog sig tid og fortalt mig hvorfor han lavet sin tekst om"De forbudte trin".  Hvordan at dansen kan være skurken... :-) (fra et tidligere show)

Nedenstående fotos at Mick og ungerne...

Skynd dig at få billetter. Godt nok er det Stand-Up, men det er meget stue-rent.
Det kunne mange andre Stand-Upper lære noget af...




Mick og Lukas

Mick og Lea



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: