21. september 2010

OHK Erhverv - Djævle ræs

OHK Erhverv havde indbudt til Djævle ræs på markerne ved Dyssemarkgård.
Nordfyns Autogenbrug havde stillet nogle biler til rådighed
(De forventede ikke at de virkede bagefter).

Og sikke en aften. Jeg havde taget Lukas med.
Ovenstående de 4 biler inden starten.
Tryk på billederne for at se dem rigtigt.


Lukas var Co-pilot hos flere af kørerne.

Fuld fart på....

Her er jeg. I inderbanen..

Er i front.... Endnu da.....

Indimellem skulle vi lige have et lille skub.

Så er kampen begyndt.
Kurt Korsholm og jeg (med Lukas) kæmper.
Jeg ligger sidst og vil ikke give mig..

Stadigvæk bagerst, men kæmper stadig....

Kæmper og får løftet Kurt's bil lidt væk.

Jeg er ved at komme indenom...

Jeg får presset Kurt ud til siden...

Og se så her:  Kurt er landet ovenpå en halmballe

Vi kigger på værket.

Flot er det.... Og hvordan det er sket ved jeg ikke.
Jeg så det ikke selv, men de andre lå flade af grin.


Der blev gået til den...

Vinderne. Dommerne blev enige om at det var Kurt som
skulle vinde og ikke mig, da han trods alt havde lavet
den mest sjove kørsel. Og det må jeg give dem ret i.

Stor tak til OHK Erhverv samt Nordfyns Autogenbrug for en sjov aften.
Vi blev alle som børn påny.

NB: Der var ingen som kom tilskade.
PS: Der var kun én af bilerne som kunne køre bagefter :-)




1 kommentar:

  1. Hej Thorbjørn
    Er helt misunderlig, og så skulle jeg hilse fra Tatjana og sige, at hun ikke forstår, at hun ikke var inviteret.
    Ha' det godt.
    Hans Jørn

    SvarSlet

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: