5. maj 2012

Thor - legenden fra Valhalla

Silas ville gerne i Bio og "Thor - legenden fra Valhalla" blev vist.

Her kommer jeg godt nok på arbejde.
Jeg troede at det var en filmudgave af Peter Madsens gode historier
samt tegninger, men Ak nej.
Det er en billedehistorie som jeg ikke kan forstå er fremkommet fra
netop Island som om nogen burde kende historierne.
Thor ses som en splejset og klodset teenageknægt og Odin som den selvfede.
Mjølner flyver gennem luften og det gør historien også.
Jeg har svært ved at se den voksne mægdige Thor havet været
gennem det som vises.
Kedelig at det kostede 75 kr pr mand. Den ville nok have været
bedre som en DVD til de "små", for til os voksne var der godt nok ikke
meget....
Om igen......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: