Hvorfor nu dette her ? Dette er en samling af oplevelser, tanker ud i natten, tanker fra mine ture i Grønland med mere. Kort sagt: en masse sludder til eftertiden.
9. oktober 2009
Falk i Sisimiut ved kajak klubben
For nogle dage siden var Dennis Holm Larsen, som er anlægschef ved Pisiffik, hurtig med sit kamera.
Tæt på havnen i Sisimiut fik han nogle super billeder af den grønlandske falk.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar