2. oktober 2009

Sikke en uge - 4 forskellige indtryk på 36 timer

Da jeg skal et smut til Grønland igen, var der lidt panik på for at få det hele til at flaske sig. Her er lige fire MEGET forskellige indtryk oplevet på under 36 timer.


En af mine kunder skal flytte deres hovedlager til Taulov.
DSB har været så venlige at lave åbent hus for dem.
Et godstog var ikke på rette spor. Det har ikke lydt godt, da de ramte porten.


Obama ankommer til Kastrup 45 minutter før jeg tog at sted.
Alt gik nu meget roligt til i selve lufthavnen synes jeg



Østkysten af Grønland ved Angmassalik i høj solskin.


Vel ankommet til Nuuk, ville jeg lige ud at gå en lille tur.
Ved et besøg ved Brædtet, så jeg denne lille fyr og hans bror.
De var lige taget ud af en Ringsæl. De er ca 10 cm lange.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: