23. oktober 2009

Jeg er bare glad

Var til Rotary igår aftes og her afholdte Kirsten Skjold et tankevækkende foredrag, der i ord og billeder fortalte om hvorledes livets små tilfældige fejltagelser, pludselig kan betyde liv eller død for de implicerede. En beretning om, hvordan det kan lykkedes at finde noget positivitet, selv i livets sorteste øjeblikke, hvis man blot ændre sin tankegang en smule. Hendes historie var baseret på at hun "kom" for sent til New York 11. September 2001 og faktisk reddet livet!

Hvorfor er jeg ellers glad ?

Næste torsdag skal jeg til et andet foredrag, hvor Lars og Morten Halskov fortæller om deres bog: "Skibet der forsvandt". Bogen er den første historie om grønlandsskibet 'Hans Hedtoft'. Det bliver sikkert spændende.

Hvorfor er jeg ellers glad ?

Fredag i næste uge skal jeg have den helt store tur ved Hudpleje Gruppen.
Det tager omkring 2 timer og det er ikke småting jeg skal igennem. Dog undlader jeg at få farvet vipper samt bryn :-)

Hvorfor er jeg ellers glad ?

Skal snart til Sisimiut igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: