7. oktober 2010

Afsløring: "Hvor vil kvinder helst have den ??"

Så står man her som formodet "mand" og undre sig ???

Ens kvindelige bekendtskaber skriver lumret på Facebook i deres statusopdatering: "Hvor de vil have den".

"Jeg vil have den på vaskemaskinen", "Jeg vil helst have den i sengen" og "Jeg vil helst have den på vindueskarmen".

Beklager folkens, men det er kvinderne som igen har rottet sig sammen: "Det handler som kvindernes håndtasker/punge".
Ikke om sex.

Dette er vist årets kampagnen om at skabe opmærksomhed om brystkræft.
Sidste år var det farven på deres BH, som var med til at skabe forvirring for os mænd.
Efter hvad jeg har kunnet finde, så er det kvindemagasinet Women som satte kampagnen i gang i Danmark med denne besked:

"Husker du spillet fra sidste år, om hvad farve bh du var iført på det tidspunkt? Formålet var at øge bevidstheden omkring brystkraft. Det var en enorm succes, og vi fik mænd til at spekulere i dagevis, omkring hvad der var med farverne. Dette års spil har at gøre med din håndtaske / pung. Hvor vi sætter vores håndtaske det øjeblik, vi kommer hjem, for eksempel "jeg kan lide det på sofaen", "Jeg kan godt lide det på køkkenbordet", "Jeg kan godt lide det på kommoden "o.l.. Skriv dit svar i din status, uden yderligere info. Kopier denne besked og send den til alle dine kvindelige FaceBook veninders indbakke."


For at støtte dette gode formål,
 købte vi en cykelhjælm samt cykel til
Lea. Det var hendes konfirmationsgave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: