30. oktober 2010

Ny CD med Julie: "Closer"

Da Julie udgav CD'en Asasara var det kun titelsangen som var grønlandsk.
Closer som det nyeste skud på stammen hedder, ser jeg nok mere som en opsamling, som er piftet lidt op.
Der er to nye sange, hvor resten er genindspilninger af Julies egne sange. Hovedvægten er grønlandske tekster.
Hun har taget gæster med og det er primært en slags akustisk udgave, der er kommet ud af det.
Julie synger godt og det vil jeg ikke tage fra hende, men pladen får
mig til at tænke på de gamle Un-Plug dage fra MTV.... Ny vin på gamle flasker.
Julie forstår at lege med sproget, både det grønlandske såvel som dansk/engelsk.
Pladen er værd at lytte til, men igen... Der er efter min smag lidt for meget MTV Un-plug over det..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: