21. december 2009

Har du husket dine knibe øvelser i dag ?

I forbindelse med lidt oprydning i mails, kom jeg til at falde over noget fra en Revy som Klan spejderne lavede for nogle år siden ved vores juleafslutning.
Situationen: Der sidder 4 spejdere i en samtalegruppe ved "foreningen for anonyme spejdere". Det er en forening for folk, som ikke kan slippe det at være spejdere.

Morten sidder og fortæller om sit liv og her er hvad der skete:

Morten: Min dag begyndte med at gå meget på toilettet og sidde der og forsøge at lave abehånden. Ej, jeg sad derude i flere timer og kneb.


Maja: (undrende) kneb?

Morten: Ja. At knobe, jeg knober, jeg har knobet, jeg kneb.

Alle: Åhr, nå, aha…

Maja: ( Stadig undrende) Så du sad altså ude på toilettet og lavede knibeøvelser?




Sådan laves den rigtige abehånd :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: