Jeg har med glæde i dagens "Business, Børsen magasin", læst en artikel af Lektor, MBA, ph. d., Jens Geersbro fra Copenhagen Business School.
Han har været min lærer i forbindelse med min MSA uddannelse og i artiklen fortæller han om: "Hvad er en dårlig kunde ?"
Jens betegner en kunde som dårlig, når den på ingen måde skaber værdi for leverandøren.
Kunder kan derimod skabe værdi på syv forskellige måder:
1) Gennem gode priser
2) Høj volume
3) God kvalitet
4) Sikkerhed
5) Bidrage til innovation
6) Give informationer
7) Motiverer medarbejdere
Hvorfor nu dette her ? Dette er en samling af oplevelser, tanker ud i natten, tanker fra mine ture i Grønland med mere. Kort sagt: en masse sludder til eftertiden.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Sikke en sommer. Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG:
-
Vi elsker at se én af de gamle danske film. Valget gik en aften på: Flådens Friske Fyre . Frit ud fra filmen har jeg forsøgt at lave nog...
-
Jeg må nok sige at jeg er blevet fan af "Live fra Bremen". Da de lavede deres sommerafslutning, var Rasmus Botoft deres gæst. Je...
-
Et pust fra min ungdom. I midten af 80'erne arbejdede jeg sammen med nogle gutter omkring mobil diskotek samt live-lyd. Georgs Bureau bl...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar